« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

3. Przyjęcie porządku obrad.

5. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów w okresie między sesjami.

6. Rozpatrzenie „Raportu o Stanie Gminy Pińczów za rok 2024”:

a) wystąpienie Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów,

b) debata nad raportem,

7. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Pińczów za 2024 rok wraz z rocznym sprawozdaniem sporządzonym przez samorządowe osoby prawne na podstawie art. 265 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych oraz informacji o stanie mienia komunalnego i udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Pińczów:

a) wystąpienie Skarbnika Gminy,

b) zapoznanie z uchwałą Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach w sprawie opinii o sprawozdaniach z wykonania budżetu Gminy Pińczów za 2024 rok,

c) odczytanie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Pińczowie w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Pińczów za 2024 rok,

d) zapoznanie z uchwałą Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach w sprawie opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Pińczowie w sprawie absolutorium,

e) dyskusja,

8. Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie:

c) przyjęcia „Regulaminu udzielania dotacji celowej z budżetu Gminy Pińczów na dofinansowanie inwestycji polegających na wymianie istniejących źródeł ciepła w celu ograniczenia emisji zanieczyszczeń powietrza na terenie Miasta i Gminy Pińczów w 2025r”

e) udzielenia odpowiedzi na skargę Prokuratora Rejonowego w Pińczowie do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Kielcach na skargę na uchwałę Nr XLII/444/2022 Rady Miejskiej w Pińczowie z dnia 22 czerwca 2022 roku w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaka OSP z terenu Gminy Pińczów, który uczestniczył w działaniu ratowniczym, akcji ratowniczej, szkoleniu lub ćwiczeniu,

9. Zapytania , informacje, komunikaty i wolne wnioski.

10. Odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski.

11. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej