« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

4. Przyjęcie protokołu Nr XV/2025 z sesji Rady Miejskiej w Pińczowie odbytej w dniu 19 września 2025 roku.

5. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów w okresie między sesjami.

6. Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie:

d) zmiany uchwały Nr XI/153/2025 Rady Miejskiej w Pińczowie z dnia 28.05.2025r. w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie dotacji w wysokości wyższej niż określona w ustawie z dnia 27 października 2017r. o finansowaniu zadań oświatowych dla publicznych szkół podstawowych, w których realizowany jest obowiązek szkolny lub obowiązek nauki, niebędących szkołami specjalnymi- prowadzonych na terenie Gminy Pińczów przez osobę prawną niebędącą jednostką samorządu terytorialnego,

h) zmiany uchwały nr VI/64/2024 Rady Miejskiej w Pińczowie z dnia 16 października 2024 r. w sprawie zarządzenia poboru podatków: rolnego, leśnego i od nieruchomości w drodze inkasa, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso

i) zmiany uchwały nr VI/65/2024 Rady Miejskiej w Pińczowie z dnia 16 października 2024 r. w sprawie zarządzenia poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso.

7. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Pińczów w roku szkolnym 2024/2025

8. Informacja o analizie oświadczeń majątkowych złożonych przez Przewodniczącego Rady Miejskiej i Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów za 2024 rok.

9. Informacja o analizie oświadczeń majątkowych złożonych przez radnych Rady Miejskiej w Pińczowie za 2024 rok

10. Informacja o analizie oświadczeń majątkowych złożonych przez kierowników jednostek organizacyjnych gminy, osób zarządzających i członków organu zarządzającego gminną osobą prawną oraz pracowników urzędu wydających decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza za 2024 rok.

11. Sprawozdanie z rocznej działalności Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.

12. Zapytania, informacje, komunikaty i wolne wnioski.

13. Odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski.

14. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej