« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji

2. Stwierdzenie quorum

5. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów okresie między sesjami

6. Uchwalenie Wieloletniej Prognozy Finansowej dla Gminy Pińczów na lata 2025-2035

a) odczytanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej dla Gminy Pińczów na lata 2025-2035 wraz z uzasadnieniem,

b) odczytanie Uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach w sprawie opinii o projekcie Wieloletniej Prognozy Finansowej dla Gminy Pińczów na 2025 rok i lata następne,

c) przedstawienie autopoprawek Burmistrza Miasta i Gminy do projektu uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej dla Gminy na lata 2025-2035

f) dyskusja nad projektem uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej dla Gminy Pińczów na lata 2025-2035,

7. Uchwalenie budżetu Gminy Pińczów na 2025 rok

a) odczytanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Pińczów na 2025 rok wraz z uzasadnieniem,

b) odczytanie Uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach w sprawie opinii o projekcje uchwały budżetowej Gminy Pińczów na 2025 rok,

c) przedstawienie autopoprawek Burmistrza Miasta i Gminy do projektu uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Pińczów na 2025 rok,

f) dyskusja nad projektem uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Pińczów na 2025 rok,

8. Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie

i) określenia szczegółowych warunków przyznawania i ustalenia odpłatności za usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz określenia szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania,

p) w sprawie udzielenia odpowiedzi na skargę Pana Adama Fularz do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Kielcach na skargę na bezczynność organu w zakresie nie podjęcia działań związanych z odtworzeniem linii kolejowej nr 73a na trasie Stawiany Pińczowskie-Pińczów Towarowy

9. Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej za okres od 28.12.2023 r. do 27.12.2027 r.

10. Sprawozdanie z działalności Komisji Przemysłu i Handlu za okres od 28.12.2023 r. do 27.12.2024 r.

11. Sprawozdanie z działalności Komisji Oświaty, Kultury i Kultury Fizycznej za okres od 28.12.2023 r. do 27.12.2024 r.

12. Sprawozdanie z działalności Komisji Uzdrowiskowej, Zdrowia ds. Rodziny, Opieki Społecznej i Ochrony Środowiska za okres od 28.12.2023 r. do 27.12.2024 r.

13. Zapytania, informacje, komunikaty i wolne wnioski

14. Odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski

15. Zamknięcie obrad

« Powrót do strony głównej