« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie quorum.

3. Przyjęcie porządku obrad.

5. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta i Gminy Pińczów w okresie między sesjami.

6. Informacja o działalności Nadleśnictwa na terenie gminy Pińczów w roku ubiegłym i planach na rok bieżący.

7. Sprawozdanie finansowe z działalności Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Pińczowie za 2024 rok.

8. Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawie:

l) wyrażenia zgody na udzielenie dotacji w wysokości wyższej niż określona w ustawie z dnia 27 października 2017r. o finansowaniu zadań oświatowych dla publicznych szkół podstawowych, w których realizowany jest obowiązek szkolny lub obowiązek nauki, niebędących szkołami specjalnymi- prowadzonych na terenie Gminy Pińczów przez osobę prawną niebędącą jednostką samorządu terytorialnego,

9. Zapoznanie z oceną zasobów pomocy społecznej dla Gminy Pińczów za rok 2024.

10. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałaniu Narkomanii i innym Uzależnieniom za 2024 rok, Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie za 2024 rok.

11. Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Pińczów z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w roku 2024.

12. Zapytania, informacje, komunikaty i wolne wnioski.

13. Odpowiedzi na zapytania i wolne wnioski.

14. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej